miercuri, 18 noiembrie 2009

vorbe

de cateva zile incoace am tot buchisit la pozele astea...dar abia acum am realizat ca nu am scris si eu nici macar doua vorbe despre ce fac aici :P... prin urmare acum vine sarcina cea mai grea :D ...

de unde si pana unde mica colectie de bijuterii??? am 'googalit' vreme indelungata tot ce se putea 'googali' in acest sens... si dupa multe tentative de a plasa o comanda pentru cele necesare realizarii de 'brizbrizuri', intr-un final glorios am dat sent... si uite asa a ajuns comanda de Sf. Mihail si Gavril cu o ora inainte sa ma vad cu draga mea sora a carei zi de nume era...

intr-o maxima viteza am incercat sa concep ceva pentru ai darui un cadou de suflet, si chiar mi-a iesit... bucuria ei la primirea acestui dar a fost mult mai mare decat mi-o puteam imagina :P, de incurajari nu mai incape vorba (ea fiind cel mai infocat admirator al creatiilor mele:D)

...si incet, incet am mai tot nascocit cate ceva..

nu imi ramane acum decat sa sper ca va plac ... si de ce nu... ca va doriti sa ii si purtati:)

zilele ce urmeaza o sa mai apara ceva modele noi... asa ca, va astept cu drag ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu