vineri, 6 august 2010

impresii de la primul targ

Si uite asa a inceput totul....



... ne-am asezat confortabil...



... si am inceput sa asteptam lumea care sa ne admire bijuurile... iar spre marea mea surpriza primii vizitatori au fost Adriana, impreuna cu fiica ei Karina, si Catalin ... fost colegi de-ai mei de serviciu.... mare bucurie, multe emotii, multe pupaturi...



... Ruxi, sorela a fost nelipsita din peisaj...:)



... nelipsite au fost si surorile mele preferate :) ....




... a aparut la un moment dat si Cosmin... pe care, 'indemanatic' cum este, trebuia sa il pazim amandoua sa nu ne 'reorganizeze' panourile de prezentare :))))) ...



...si uite asa a trecut o zi de Targ :)... a doua a fost ceva mai linistita, ne-a zgribulit putin si o ploicica mica....

...o experienta pe masura, care se va repeta curand :), mai curand decat va asteptati...

...va urma...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu